Tuesday, February 19, 2008

Tagasi Eestis...

Tegelikult on tagasi Eestis olla väga imelik. Siin on külm. Siin on kohustused, mida tundub olevat liiga liiga palju. Siin on uni ja ainult magada tahaks. Kuidagi.. lihtsalt külm on. Kuhu kadus see mõnus soojus? Mitte ainult õhust, vaid ka inimestest... inimestel on kiire, kõik jooksevad. Elu kulgeb... kõik liiguvad, mina ei liigu kuigi peaks. Ja jällegi... aega ei ole ja teha on palju. Tahaks magada. Isegi mu keha lükkab Eesti tagasi, Eesti toit ei ole lihtsalt aktsepteeritav :) Tahan Lääne-Sahara kala hoopis :) On üks tegelane vähemalt, kes on täis rõõmu ja indu ja kes mind vägaväga igatses... musi Bella, toksib mind ninaga ja toob mulle konti :) Alati sama rõõmus või veel rõõmsam:) Tahaks ka nii... Praegu on veebruar. Lõputöö kavandit on vaja teha. Ruttu. On vaja õppida Balti riikide poliitilist ajalugu ja itaalia keelt. Ja teha esseesid režiimisiiretes inglise keeles? Homme on õppejõuga kohtumine, sellest oleneb, kas ma saan lõpetada või mitte. Siis on vaja tegeleda projektiga... kus on poolakad, portugallased, britid, bulgaarlased ja türklased? viisad? piletid? ettevalmistav kohtumine... edasi, mis meil veel on? Rotary klubi, asutamine? sebimine? millal küll... lisaks sellele tahaks pildid netti panna, kirjutada ära reisiblogi ja üritada saada mõne artikli lehte... noh, kuidas muidu võlad ära maksta:) Siis on veel töö... peaks vaatama, miks mul lepingut ei ole :) Mitte et mul selleks hullult aega oleks. Ja laupäeval on juba mitu üritust, samal ajal, 250 km vahet. Tore eksole. Ja millal me seda veini joome, tšikid? Vastus: kolmapäeval, peale seksuaalkäitumise loengut :) Aga muusikasoovitus: Young Folks - Peter, Bjorn & John
Ma kuulasin seda terve päeva... hea lugu on :)

Ja väike pala Aafrikast:



Ja tegelikult... me ei ole tegelikult siin.. päriselt ka... ja unenäod on kahtlased :)

1 comment:

Waffa said...

see Aafrica FHM cover girl 2008 :D
-
deem, miks me millegist sellisest ei saanud osa võtta? : http://www.youtube.com/watch?v=duWJiVz3rtM miks meil enamus selline oli: http://www.youtube.com/watch?v=rg52AkaPhgw&feature=related ? :D