Monday, May 05, 2008

Kindel :)

Nüüd peaks juba suhteliselt kindel olema Nepaali minek, mulle lubati homme piletid ära osta, seega... Nepaal here I come :) Ma tean ma hakkan ilmselt Eestit ja paljusid inimesi siin igatsema ja sorry kellega ma suvel reisida lubasin, et lükkub vist sügise peale :) Aga Nepaal ja mäed ja muide, isegi rahutused on (rünnati hiljuti Hiina saatkonda Kathmandus...). Seega hoidke mulle pöialt!
Muide Nepaal on pindala poolest vaid kuskil 3 korda suurem kui Eesti (alla 200 km lai ja miski 750 km pikk), kogu territoorium jaguneb kolmeks: kõrg Himaalajad, keskmised himaalajad, pisikesed himaalajad ja tasandik. Nepaalis asub maailma 10st kõrgemast mäest 7, seal hulgas Nepaali Tiibeti piiri peal asuv Everest :) Pealinn on ainult 1300 m kõrgusel, seega pole hullu :)

Tegelikult millest ma täna rääkida tahtsin oli ebausk. Minu jaoks ei ole olemas negatiivset ebausku, ainult positiivne. Näiteks täna jooksis must kass otse minu eest üle tee - see toob raudselt õnne :)

Cheers!

1 comment:

Draakon said...

Niu! :(