Saturday, March 22, 2008

Kõik, mis ma tahtsin, oli üks juustuburks!

Selleks, et kõik ausalt ära rääkida pean ma alustama sellest, et umbes kella 1 paiku öösel tekkis mul täielik burksiisu :)Seega milline on lahendus? Noo muidugi lahendus oli see, et haarasin autovõtmed ja läksin burksi järele.
Õismäe oli tühi, autosidki väga ei liikunud, üritasin erinevatest raadiojaamadest sobivat muusikat leida ning olin õige pea Rocca Al Mare Mäki juures. Vaatamata sellele, et järjekord oli vinge, oli tuju hea ja rahulik.
Tagasi sõitsin rahulikult, näitasin seal, kus vaja suunda ja liginesin Nurmekuku ringile. Kui korraga märkasin keset ringi parkimas ühte valget autot. Noo asi selge, kohe olid kaks venda sauaga ka kohal ja tõmbasid mu kõrvale.
"Neiu palun puhuge. Nii ja, palun juhiluba ja tehhpassi!" Muidugi otsisin ma seda pool tundi, sest mul polnud õrna aimugi, kus see asub. "Neiu, miks teil taga vahtralehte ei ole? Pange aken kinni ja uks lukku ja tulge sinna autosse". Jee jeee... "Neiu, kas teil volitus on.. ahh et ei ole.. teate ikka, et selle eest on kuni 3000 kr trahv?" Ja siis ma mõtlen, et well, seda see burks nüüd küll väärt ei olnud. Õnneks kontrollides andmeid selgus, et "alles puhas, auto puhas" .. seega, kirjutasin lühikese loo, et olen pahapaha ja olen süüdisüüdi kõiges ja enam nii ei tee ja seekord jäin trahvita :) Aga nojah, ma olen jõle kriminaal ka ju - mõelda vaid, sõidan ainult ühe vahtralehe ja ilma volituseta :) Naissssssssss :D

Aga homme Haapsallu!

No comments: