Sunday, March 02, 2008

Märts, näe, lund sajab :)

Tegelikult on vastik olla, kui Sa ei tea, Sa lihtsalt ei tea ja kõik. Keeruline... liiga keeruline...aga see teema selleks.
On vaja teha nii palju asju, ja üldse ei viitsi. Võtad pool pudelit veini ja uni tuleb peale. Ja siis tuleb meelde, et malaariarohi on võtmata. Kirjutan praegu Viljandi majutusasutustele, raske on leida õiget tooni... tegelikult liiga palju asju on teha ja mõned asjad lihtsalt unuvad... kõike ei jõua ju. Jah muidugi, siis te küsite, et milleks mulle google calendar? Nojah, aga ma ei jaksa ju ...:(
Ma tahaks nii väga, et projekt tuleks hea, väga hea. Nagunii on enamus vastutust minu peal, ma loodan, et seekord ma ei pea praktiliselt üksinda kõike tegema. Mu probleem on ka see, et nii raske on inimestele usaldada tähtsaid ülesaneid kui ma kardan, et pärast pean nagunii asju üksi ära tegema.
Niisiis, mis meil veel uudist on.. ahjaa.. käisin nädala sees isaga Rootsi kruiisil (Tallinki clubone silvercard tasuta piletid ruulivad!)... tekkis idee, et teeks sünnipäeva laeval.. aga see jäi ära, sest enamik inimesi töötavad noh.. nädala sees... imelik ju :)
Ahjaa ja siis ma jäin haigeks ja kurk oli nii kuradi valus, et juua ka ei saanud:) Aga taastusin laupäeval enam-vähem ära ja olin kaine rool :) Edaspidi on mu tariif: pudel rummi = üks õhtu kaineks rooliks olemist :)
Täna hääletasin Tartu... teel tuli üks ülbe hääletaja ja otsustas ilma luba küsimata minuga koos hääletada. Lihtsalt nagu, see vähendab mu šansse nagu 5 x kui ma mehega koos hääletan. Muidugi oleksin hääletanud temaga koos aga lihtsalt oleks võinud ju küsida, et kas see on okei. Ja täna võtsin peale oma esimese hääletaja teel Tartust Pangodisse (Kambja ristist), hääletajaks oli väike poiss, nii kümne aastane... hääletas Kambjast Elvasse (nagu halvemat marsruuti annab otsida). Igal juhul kui mina selle poisi ema oleks, siis ma küll ei laseks (tuleks autoga järgi parem). Pime. Külm. Lumi. Brrr....
Ahh, mida ma ikka nii palju kirjutan, nagunii keegi ei loe mu blogi :P Ise kirjutan, ise loen :)

No comments: