Friday, November 07, 2008

November

Noo nagu jälle näha, ei jõudnud ma oktoobris üle ühe postituse teha. Vahepeal sai natukene päikese käes peesitatud, ringi kollatud ja elu nauditud; pildid sellest on üleval siin ja siin. Facebookis on natukene rohkem pilte, kui kellelgi on huvi.
Hetkel olen veidikeseks tagasi Eestis - masendav on kuidagi - tahaks sooja ja päikest. Päike isegi on väljas, aga selle asemel, et seda nautida, pean kirjutama režiimisiirete kirjandusanalüüsi. Palju õnne.
Eile käisin noori koolitamas Kloogarannas - terve päev kulus ära. Väga imelik on vaadata, kuidas kaks gruppi erinesid endast nagu öö ja päev - ühes tahtsid noored ise aktiivselt kaasa mõelda ja panustada, teises nad tegid midagi lihtsalt selle pärast, et mina seda ütlesin (õpetaja tunne tekkis). Vähemalt mõned noored on kindlasti minemas vabatahtlikuks, seega tasus ära.

Nüüd ma peaks kirja panema kõik need asjad, mida teha on vaja. Näiteks Itaalia raamatukokku minna. Majutus broneerida (oi jah, ma juba unustasin). Kirjandusanalüüs ära kirjutada enne Itaaliasse minekut.
18. november & 1. detsember on seminarid režiimisiiretes. Ja lisaks sellele on selle ajavahemiku vältel vaja kirjutada veel 2 kirjandusanalüüsi ja üks uurimustöö (kirjutada õppejõule).
Registreerida Itaalia eksamitele intrnetis (mingi eriti peen teema).
Küsida Itaalia Ülikoolist tõend selle kohta, et ma õpin seal (ahh ja ma olen Eestis muidu kindlustamata, ma ei teadnudki).
18. november on Tartus CS/HC miiting, mida ma korraldan.
4.-6. detsember on Teeviit (tööd oleks vaja, loodetavasti saab täismahus kohal olla).
6. detsember on Brodway Gala. Üks pilet on üle hinnaga 800.- kui keegi tahab :)

Lisaks sellele on hulk neid asju, mida ma teha tahaks aga mille jaoks aega ei ole.



Aga teinekord ärge unustage hetkeks peatuda :)


No comments: